Coc de llimona

Temps de preparació: 1 hora
Dificultat: Fàcil




Ingredients


  • 375g de farina de rebosteria
  • 375g de sucre
  • 1’5 sobres de llevadura
  • 6 ous
  • 3 iogurts de llimona
  • Oli d’oliva (la mesura d’un pot i quart de iogurt)




Preparació


I. Preescalfem el forn a 250ºC.

II. En un bol barregem la farina amb el sucre i la llevadura.


III. Afegim els iogurts i remenem.


IV. Afegim l’oli i remenem.


V. Separem els rovells i les clares dels ous. Afegim els rovells a la massa anterior i remenem.


VI. Batem les clares d’ou a punt de neu i també les afegim a la barreja. Remenem amb la batedora de varilles.



VII. Untem un motlle rectangular amb mantega i hi posem la massa del coc.


VIII. Ho introduïm al forn a 250ºC. Quan veiem que comença a pujar, baixem la temperatura del forn a 170ªC i ho deixem coure uns 35-40 minuts, fins que el punxem i el pinxo surti net.

IX. Empolvorem sucre per sobre i el deixem refredar.


Bon profit!!!

3 comentaris:

  1. Em recoda un pa de pessic que feia la meva avía. Que bo!!!

    ResponElimina
  2. ESPECTACULAR!, aquesta coca no falla mai!, es veu esponjosa a tope!
    (us convido a entrar al meu bloc i participar del joc que us proposo per a celebrar els meus 4 anys, fent una recepta divertida i creativa on TOT sigui VERMELL!, M'agradaria que hi fóssiu!, merci.)

    ResponElimina
  3. Un clàssic entre els cocs... i boníssim!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

 
  • Fam de cuina © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes